NAIAD
Flow with Naiad across a mysterious river and interact with its fauna and flora to discover little secrets. Enjoy a wholesome experience with a dreamy and original visual style. Learn to swim like a duck, dive like a fish, dash like a frog and meet other adorable friends like butterflies, rabbits, turtles, snakes and crocodiles. Help them find their way and avoid obstacles. Navigate your way through 16 episodes that will take you through beautiful and strange places like a deep forest, a dark cave, a joyful creek, a calm lake and more - until you reach the sea. Naiad is truly a personal and unique game created with love by a solo dev.