N.E.R.D
In a cruel twist of fate, everything you know is torn apart. Your significant other is kidnapped and you’re next. Trapped by a masked maniac, you must fight to survive by solving intricate puzzles and navigating deadly rooms filled with traps. Uncover buried secrets, piece together the truth, and confront a past that refuses to stay hidden. Will you escape… or become part of the nightmare?