Mythwrecked: Ambrosia Island Demo
THE GODS ARE REAL, THEY’VE JUST BEEN ON VACATION You’re Alex, a rookie backpacker taking a much needed break from modern life. Your trip is interrupted when you are suddenly shipwrecked on Ambrosia Island; a beautiful long-forgotten place of myth and sunshine. It’s home to the gods of Greek mythology. They’re real after all, even if they are having an identity crisis. Can you discover the secrets of Ambrosia Island in this sun-drenched 'Friend Em Up' adventure.