Myths & Fairy Tales Bundle
Do you like myths and fairy tales? In this bundle you will find stories based on Slavic and Roman myths. Solve puzzles, find hidden objects, recover powerfull, ancient artifacts and save your family. The Myth Seekers: The Legacy of Vulkan - Face off against the legacy of ancient gods! Endless Fables: Shadow Within - Dreams aren't what they seem. Eventide 2: Sorcerer's Mirror - Discover the magic of slavdom!