MonsterBlast Infinity
Fight your way from wave to wave and kill all the monsters. Collect coins to buy weapons, ammunition and special items like dynamite or gun turrets in the shop machine. Be quick, because the shop is only open for 30 seconds between each wave. Each level has four rounds. Use your ammunition sparingly and use the weapons strategically, because everything is limited. Pay attention to your health too. Let dynamite and the gun turret help you. Attract enemies and use the two things strategically to kill as many enemies as possible.