Monster Hunter Wilds Deluxe Edition
The Deluxe Edition includes Monster Hunter Wilds (main game) and the Monster Hunter Wilds Deluxe Pack! The following content is included: ● Monster Hunter Wilds (main game) 【Monster Hunter Wilds Deluxe Pack】 A pack of communication and appearance items to make your hunting life even more enjoyable. ●Hunter Layered Armor Set: Feudal Soldier ●Hunter Layered Armor: Fencer's Eyepatch ●Hunter Layered Armor: Oni Horns Wig ●Seikret Decoration: Soldier's Caparison ●Seikret Decoration: General's Caparison ●Felyne Layered Armor Set: Felyne Ashigaru ●Pendant: Avian Wind Chime ●Gesture: Battle Cry ●Gesture: Uchiko ●Hairstyle: Hero's Topknot ●Hairstyle: Refined Warrior ●Makeup/Face Paint: Hunter's Kumadori ●Makeup/Face Paint: Special Bloom ●Sticker Set: Avis Unit ●Sticker Set: Monsters of the Windward Plains ●Nameplate: Extra Frame — Russet Dawn *Deluxe Pack Bonus Item *The bonus content listed above may be available by alternative means at a later date. *This content can also be obtained separately. Please be careful of duplicate transactions. *You may need to update to the latest version of the game to use this content. ■Monster Hunter Wilds The unbridled force of nature runs wild and relentless, with environments transforming drastically from one moment to the next. This is a story of monsters and humans and their struggles to live in harmony in a world of duality. Fulfill your duty as a Hunter by tracking and defeating powerful monsters and forging strong new weapons and armor from the materials you harvest from your hunt as you uncover the connection between the people of the Forbidden Lands and the locales they inhabit. The ultimate hunting experience awaits you in Monster Hunter Wilds.