Metal Tales Overkill
Survive with the ultimate 3D guitar-shooter roguelike. Fight the curse on your Metal brothers and deliver them from the ancestral evil. The God Kuk is possessing all the guitar gods, and through them, the metalheads. Through infinite concerts, he is helping his legion of metalhead zombies wipe out every original creation of metal bands and their dedicated fans. As legions of metalheads are stripped from their passion, only one person can really grind through the challenge and come out victorious. Metal Tales: Overkill is an action-adventure game where Metal and Adrenaline clash to give you the ultimate 3D roguelike guitar-shooter. Fight against the looming curse affecting your Metal brothers and free them from an ancient evil. Will you manage to defeat all the metal gods, save the world, and become the ultimate Metal God yourself? Pick and choose from a mouthwatering variety of instruments and add-ons from the history of Metal: customize your game with a wide selection of the finest guitars, turn it right up with only the best amps, and summon the best tricks and tunes for the ultimate combat experience!