Metaball Demo
The Metaball League was born from a conflict that arose among all the civilizations of the heliocentric system as solar energy began to deplete. After much discussion, leaders of each planet finally agreed on a novel approach: a new sport modeled on Earth's basketball. Each match winner would earn Metanium for their planet, a newly discovered ore that could be used as a substitute for solar energy. This innovative solution not only quelled the conflict but also gave birth to a new era of strong but respectful competition among the civilizations. Equipped with high-tech hoverboards, gloves, and a Gravity Pack, Metaball Riders must carry the ball through another faction's hoop, the team that scored the most at the end of the match wins! Join the Metaball League today and become your planet's top ranker!