Merge Games Horror Bundle
What do dark Nordic fables, intergalactic cruises and Lovecraftian gore all have in common? Gruesome, gory and ghoulish monsters! Dive into the horror-themed worlds of Bramble: The Mountain King, Morbid: The Seven Acolytes and Slaycation Paradise - if you dare! Bramble - The Mountain King Bramble The Mountain King takes you on a gripping and unsettling journey through stunning environments. Take on the role of Olle, a young boy setting off to rescue his sister, kidnapped by a dreaded troll. Morbid: The Seven Acolytes - Morbid: The Seven Acolytes is a Horrorpunk Action RPG filled with Lovecraftian horrors and Cronenbergian gore, making it the most gruesome take on the isometric Souls-like genre yet! Slaycation Paradise - Nestled deep in the heart of the galaxy, our state-of-the-art facility at Slaycation Paradise offers exclusive access to leisurely slaying activities for all warp travellers looking to get away from the daily grind. Explore our beautiful & chaotic destinations filled with an array of monsters intent on your demise. Slay away your worries and have the time of your life as the world around you withers and dies!