Meet Your Maker: Sector 2 Bundle
Experience all that Sector 2: Shattered Peak has to offer. Meet Your Maker’s Sector 2 Bundle lets you push your building and raiding strategies even further. Harness chilling new tools and cosmetics inspired by the frigid Arctic wastes, Shattered Peak’s cutting-edge tech, and the paranoiac creations that led to its downfall. The Bundle includes the Sector 2 Arsenal Pack + the Sector 2 Cosmetic Collection: 1 CUSTODIAN + ALTERNATE SKIN: - Overseer - Icebreaker 1 GUARD: - Assassin 1 VOLT LANCER WEAPON SKIN: -Yeti 1 DECOPACK: Lab 2 Blocks (Each available in 3 shapes) - Reinforced Plastic - Thermal Pack 2 props - Laboratory Lighting - Laboratory Computer 1 animated prop - Rickety Fan 8 Decals -Frozen Lab *All items in Meet Your Maker can be mixed and matched freely when building an Outpost or creating a Raider loadout.