Marvel's Midnight Suns Legendary Edition
Pre-order this version of Marvel’s Midnight Suns to receive the Doctor Strange Defenders Skin*. *Pre-order offer available through 6 October 2022. Defenders Skin for Doctor Strange will be delivered via game at launch. Terms apply. DARKNESS FALLS. RISE UP! Customize the look of your Super Hero team and extend your adventure with the Marvel’s Midnight Suns Legendary Edition! The Legendary Edition includes: - Marvel’s Midnight Suns base game - Legendary Premium Pack (featuring 23 premium skins) - Marvel's Midnight Suns Season Pass Premium Skins includes: -Captain America (Future Soldier) -Captain America (Captain of the Guard) -Captain Marvel (Mar-Vell) -Captain Marvel (Medieval Marvel) -Magik (Phoenix 5) -Magik (New Mutant) -Nico Minoru (Sister Grimm) -Nico Minoru (Shadow Witch) -Wolverine (X-Force) -Wolverine (Cowboy Logan) -Blade (Demon Hunter) -Blade (Blade 1602) -Iron Man (Iron Knight) -Iron Man (Bleeding Edge) -Ghost Rider (Spirit of Vengeance) -Ghost Rider (Death Knight) -Doctor Strange (Strange Future Supreme) -Scarlet Witch (Boss Witch) -Scarlet Witch (Fallen Scarlet Witch) -Spider-Man (Symbiote) -Spider-Man (Demon) -Additional Skin for Unannounced Hero -Additional Skin for Unannounced Hero Keep the pressure on Lilith with the Season Pass, an extra dose of vengeance that includes four DLC packs for Marvel’s Midnight Suns, each introducing a new fully playable hero, new missions, new enemies, and more. DLC contents and release timing will be revealed at a future date. Note: Premium skins must be used with the equivalent in-game character. Characters may require unlocking through gameplay. Season Pass content and the premium skins will be automatically delivered in-game upon release. Terms apply. When the demonic Lilith and her fearsome horde unite with the evil armies of Hydra, it’s time to unleash Marvel’s dark side. As The Hunter, your mission is to lead an unlikely team of seasoned Super Heroes and dangerous supernatural warriors to victory. Can legends such as Doctor Strange, Iron Man, and Blade put aside their differences in the face of a growing apocalyptic threat? If you’re going to save the world, you'll have to forge alliances and lead the team into battle as the legendary Midnight Suns.