Mai: Child of Ages
Follow Mai on her journey through a shattered world as she searches for her identity and the origin of the mysterious creatures that threaten the balance of the universe. Venture through past and future, exploring Zelda-like dungeons, and uncover the bond that ties Mai to the enigmatic figure who will guide her throughout the adventure, teaching her the mastery of the arcane Uroboro Stone. The gameplay mechanics evolve seamlessly, shifting from precision platforming to hack and slash combat, adapting to the era you explore. Lost Epoch: - Set sail with Mai and travel through time, journeying across both past and future, thanks to a Sacred Plant that bridges time and space. - Observe how the world transforms before your eyes and adapt your actions accordingly. Dynamic Gameplay & A Deep Storyline: - Play as Mai in the different stages of her life, harnessing the unique abilities in childhood and adolescence to face the challenges ahead. - Experience a natural progression of gameplay mechanics, from precision platforming to hack and slash combat, while unlocking new abilities for Mai through Metroidvania-style progression, expanding her exploration and combat possibilities. - Over 20 hours of gameplay, featuring ancient caves to investigate, abandoned factories to discover and submerged worlds to explore. - Gather hidden clues with Mai to unravel the past, uncovering the events that led to humanity’s extinction, and discover what fate awaits the world after their disappearance.