Mad Games Tycoon
DESIGN - DEVELOP - SELL ... and climb the ladder of success! In Mad Games Tycoon you build your own Gaming Empire. Start your own game studio in the early 80s. The journey begins in a small garage with little money and limited resources. Create new game concepts, set up your team and develop the next million hit. Research new technologies, train employees and buy new and larger office space. Build your empire and dominate the gaming industry!