Lord Winklebottom Investigates
It’s the 1920s and the world’s foremost detective is about to embark on his most challenging case yet. A mysterious invitation to an isolated island results in a grisly murder and a race against time to track down the killer. Thankfully, in this world that’s not quite like our own, there’s nobody better to crack the case than the great detective and gentleman giraffe, Lord Winklebottom. Join Lord Winklebottom and his steadfast companion Dr Frumple as they investigate the murder of their old friend. Uncover clues, interview suspects and solve puzzles to crack the case, capture the killer and uncover the horrifying dark secret at the heart of the Isle of Barghest!