Little Nightmares 3 - Demo
Step into the eerie and atmospheric world of Little Nightmares III in this free playable demo featuring the game’s opening section: the Necropolis. Little Nightmares III is a standalone story - you don’t need to have played the previous titles, though those who have may notice a few unsettling echoes. Take control of Low and Alone, two best friends trapped in the Spiral: a cluster of dystopian lands twisted by delusion. To escape, they must rely on each other and survive a world where nothing is what it seems… all while a greater threat watches from the shadows. For the first time in the series, you can play online co-op with a friend on the same platform or go solo with AI companion support. This demo offers a 30-minute glimpse into the game’s tense, cinematic atmosphere. Navigate haunting environments, outsmart deadly traps, and survive a terrifying encounter with the Monster Baby, a grotesque inhabitant whose gaze can turn you to stone. All progress in the demo is standalone and will not carry over into the full game.