Lethal Honor - Order of the Apocalypse
Lethal Honor - Order of the Apocalypse is a challenging hack ‘n’ slash roguelite game, featuring eldritch creatures, fast-paced melee combat, and powerful abilities. Become part of a secret organization that investigates the paranormal and fights for the survival of humanity. Prepare to discover the truth! Hand-drawn comic panels are seamlessly integrated into the gameplay to fully immerse you in a dark story full of mystery and intrigue. With every run and every death, you uncover more of the dangers of Wolf Island and the secrets that lie within. Intense, fast-paced combat will test your skills! Attacking relentlessly will only lead to your early demise. Find your own style by combining unique abilities, artifacts, and enchantments into powerful combinations. Fight difficult bosses and show your superiority. Unleash hell onto your enemies! Experience the mysteries! Discover the disturbing secrets of Lethal Honor in a story that happens during your runs through the biomes of the island. Alternate between Lost Agents and Key Agents, who follow their own story, as you find out what is happening on the island. Welcome to Lethal Honor – Order of the Apocalypse!