Laundering Simulator
Run your own forgery workshop with a laundromat as its front! Believe it or not, but Eddie Wiser is a clever manager and a brilliant inventor. Laundering Simulator revolves around him combining his talents to start a laundering operation... for both clothes and money. And you get to help him with his little project… The setting of Laundering Simulator is something else! Contend with crazy Karen customers, a criminal underworld, intrusive sponsors, government raids, and an aneurysm-inducing grandparent, just to name a few. Eddie's adventure quickly takes wild twists and turns for the pleasure of your challenge and the laughs we want it to bring you. Both sides of the game's simulation will take solid management skills. As a brilliant forger, you carefully operate Eddie's crazy contraptions. One wrong move and that perfect counterfeit bill is as good as toilet paper. Produce all sorts of fakes, sell them to your fence friends, and of course use your front front to launder your illicit gains. Just make sure you don't draw too much attention. City Hall inspectors are one thing, you can hide your forgery equipment, but an FBI raid can quickly make a mess of your backrooms. But! There's a laundromat to run! And as a laundromat owner, you have to deal with customers, set prices, supply the right washing machines and detergents, balance your costs, pay your bills. There's a lot to do while you grow your business and offer new services. To make matters worse, Eddie's grandma is hanging around the place. At her age, Nana Wiser needs some loving care from her favorite grandson. She just has a funny way of showing gratitude. She gets cold, she gets hungry, she gets bored and wants to watch cartoons. Make sure you see to her needs or she might just start scaring away your customers. Need a bigger shady business? We've got you covered! Go beyond Eddie's counterfeiting career in our latest big content update! Now you can start an underground Spa and Casino! Set up a gambling infrastructure, massage parlors, dance platforms, a bar, and more! Manage employees and engage in brand new activities that greatly expand the gameplay and let you rake in new illicit profits! Clean cash? Clean clothes? Eddie picks both of those. And he seems to be going through all this trouble for a good reason. A money reason. Find out Eddie's story and help him get out of some serious trouble with the local underground and authorities in Laundering Simulator!