Laser League
IMPORTANT: Laser League Online Service will finalize on February 28th, 2022. Online matches will not be available from that point. Vaporize the opposition in the light-speed future of sport. An all new multiplayer experience - easy to pick up, but near impossible to put down, Laser League starts as a simple test of your reflexes, but soon becomes a strategic showdown with deep team tactics. Combine your class abilities, dominate the pitch, eliminate your opponents and claim your place on the podium. Beat Mastery challenges and level up to unlock hundreds of kits and customizations. Rise up the leaderboards and become a sports legend of 2150. Laser League, like nothing you’ve played before.