Knights of Braveland Demo
Join the Heroes Guild and travel the path from a rookie to the hero of the kingdom. Head on a hunt for the vicious boss solo or with your friends. Your adventure will be randomly generated from hundreds of different events. Once you sign up a contract to catch the villain, you'll head into an adventure. Each quest is created from hundreds of particular events, melding into a unique story. The Elves will reveal secret paths to you and the ordinary pub owner might very well turn out to be a werewolf. 4 player co-op Destroy villains solo or have up to 4 players on the same screen or online. An endless adventure Hundreds of events will make each adventure one of a kind. Over 100 different equipment items. Swords, spears, hammers, crossbows, muskets, magic staffs, and strength gauntlets. Each time you collect a unique set of equipment for your hero and change his fighting style. Upgrade your castle Restore the castle’s ancient halls to receive bonuses before every new raid. Become a hero Choose a peasant, an impoverished blacksmith, a simple tracker or a rogue and become the most famous knight of Braveland.