KinnikuNeko: SUPER MUSCLE CAT - Demo
Wait... A muscular cat that fights aliens!? Get ready to enjoy this crazy 2D platformer adventure starring KinnikuNeko! A cat with the body of a bodybuilder who will fight against a big alien army that has invaded planet Earth and captured all its inhabitants. He will be accompanied by his friends Lemon and Keita, who haven't yet been captured by the evil beings from outer space. - Fun 2D platformer with different mini-games that will change the rhythm of the game. Purr like a kitty or punch with the strength of a school bus. - Exciting story full of goofy humor, friendship, drama and action. Full of charismatic and unforgettable characters. - Striking visual style that pays tribute to Japanese anime of the 90s. - Awesome soundtrack that will empower your journey. - Discover all the secrets by replaying the levels and finding the hidden objects. - Nya nya nya nya nyaaaaaaa (meow with a button). Go through different levels using just your muscles to fight, or climbing like a kitty until you find the way to save humanity. Watch out! The sleek and ferocious General Pitaya, together with her two minions, will not make it easy for you! Discover the intentions of this evil civilization in a story full of humor, friendship, drama, and action. All under a visual aesthetic typical of 90s Japanese anime and traditional animation! Why did the aliens decide to invade Earth? Why did they capture all the humans? What brought them here? But the biggest question... A muscular cat?!