Kingdom Rush
Get ready for an epic journey to defend your kingdom against hordes of orcs, trolls, evil wizards and other nasty fiends using a vast arsenal of towers and spells at your command! Fight on forests, mountains and wastelands, customizing your defensive strategy with different tower upgrades and specializations! Rain fire upon your enemies, summon reinforcements, command your troops, recruit elven warriors and face legendary monsters on a quest to save the Kingdom from the forces of darkness!