Kingdom Of Explorers
Kingdom of Explorers is an adventure RPG for up to 2 players. Each player needs to explore, collect and manage SHARED RESOURCES to unlock new terrain, improve their weapons to defeat enemies, bosses and save the Hidden Island from the Dwarves!