KINGDOM HEARTS HD 2.8 Final Chapter Prologue
Players who preorder by 11:59 PM on October 7, 2026 will have 48 hours of early access. *This product is also included in other bundle sets. Please ensure you do not purchase the same content more than once. Features three titles leading up to KINGDOM HEARTS III: ・KINGDOM HEARTS Dream Drop Distance HD: A full-HD remaster. Sora and Riku take the Mark of Mastery exam in preparation for their coming showdown with Master Xehanort. ・KINGDOM HEARTS χ Back Cover (movie): An HD movie that tells the mysterious story of the Foretellers from the series’ origins. ・KINGDOM HEARTS 0.2 Birth by Sleep – A fragmentary passage – : A short episode that links to KINGDOM HEARTS III.