Kid Ball Adventure
Bounce your way through 100 rooms packed with perilous traps and devious enemies on a quest to save your lost love! Enter a fantasy world of bouncing balls and magic castles in Kid Ball Adventure, a 2D precision platformer where risk is balanced with great reward! Take control of Kid Ball as he pursues those who captured his love through treacherous castle dungeons. To guide Kid Ball to victory, you’ll need to overcome 100 challenging stages filled with traps and deadly enemies, bouncing over spikes and using booster cannons to your advantage! Locate the key and unlock the exit to move on to the next daunting chamber of hazards! Kid Ball Adventure features a normal mode where stages can be retried as many times as necessary, but that’s not where the adventure ends! Time Trial mode awaits for true masters, offering Classic, No Death and Hell Day variants to push your skills to the ultimate test. With adjustable difficulty, cute pixel art presentation and a groovy original soundtrack, Kid Ball Adventure offers wholesome platforming fun for casual players and hardcore speedrunners alike!