Kargast
“You just woke up but... oh, wait! This is not right! Everything seems weird and.. where did everyone go?” Kargast is a dark narrative exploration game with light RPG elements and branching endings. It tells a surreal and semi-satirical story of an unwell child on the brink of death, and his adventures through his surreal, cryptic surroundings.. You must guide him through a place of torment, confront the unknown and make vital choices along the way. Travel through dark and mysterious environments with your shiny little companion, fight your way through dozens of odd and malformed creatures, and uncover what strange truths lay hidden before it’s too late.