Iris and the Giant Deluxe Soundtrack Edition
Iris and the Giant is a fusion of a collectible card game with RPG and roguelike elements. You play as Iris, who must brave her fears in her imaginary world. Behind the game’s unique minimalist art style players will explore a touching story of a young woman facing her inner demons and soothing the raging giant inside. BUILD YOUR DECK With every encounter, unlock new cards and earn points to boost Iris. Each attempt makes you stronger, and lets you go further! A poetic, melancholic story Throughout the game, you can uncover fragments of Iris’ memories, giving you new insight into the reasons behind your adventure in her mind. The Deluxe Soundtrack Edition includes the minimalist and melancholy soundtrack for Iris and the Giant, composed by John Leonard French.