Iridio
Seized by criminals, the island designated for your research needs your help. Join Yatziri and the Wazhari tribe to liberate their hostages, explore hidden secrets, craft essential items and weapons, and strategically use fire and water in challenging puzzles and life-or-death battles for survival. Gameplay features: - Dive into a vast open-world island filled with boundless exploration opportunities. - Experience a dynamic 24-hour day/night cycle and diverse weather conditions - like rain and snow - that actively influence your gameplay. - Wield a versatile crossbow with multiple modes: standard, electric, explosive, and incendiary. - Harness the island’s creatures: free wild tigers from their cages and lure them with food to fight for you. - Find essential items, trade them with the tribe or loot them from fallen enemies. - Gather resources to craft essential tools, weapons, and survival gear for your journey. - Face realistic AI that adapts dynamically to your actions, random events, and shifting weather. - Use elements like fire and water to solve puzzles, free hostages, and uncover hidden secrets. - Immerse yourself in an environment of lifelike physics and breathtaking panoramas, brought to life with Unity’s latest High Definition Rendering Pipeline (HDRP).