InnerSpace
In the final days of the Inverse, you must help the Archaeologist recover the last remaining memories before they are lost forever. Fly through ancient skies and abandoned oceans to discover the lost history of this fading realm, where entire civilizations have died, yet their gods still wander. InnerSpace is an exploration flying game set in the Inverse, a world of inside-out planets where gravity pulls outward instead of in. InnerSpace began as a project among college friends and evolved into a successful Kickstarter campaign in 2014. After years of development, PolyKnight is proud to welcome you to the Inverse. Your greatest journey is within.