Indigo 7 Quest of love
Easy to learn, hard to master! Indigo 7 is a fast-paced multiplayer puzzle game for up to 4 players, with a cool single-player story mode. Wear your swimsuit, dust off your beach tennis rackets, and put batteries in your old radio to enjoy this cool puzzle game. Adventure Mode Journey with Nathan and his friends on a musical adventure of love and friendship in 32 episodes, told through a fantastic comic. Battle Fight your rivals to see who gets the best score. Conquest Conquer all the territory before running out of time and moves. Conquest VS Conquer more territory than your opponents. Party Time Think quick and act carefully. The fastest-paced mode to keep all your senses on full alert. Party Colour Beat all the boards, but measure your moves carefully or you’ll end up without any colours.