Indie Darling Bundle Vol.4
An awesome foursome of must-play indies from Digerati! This bundle contains Black Paradox, Verlet Swing, Unexplored, and Glass Masquerade. Black Paradox: Unleash an arsenal of weapons, power-ups, drones, and other upgrades to defeat the galaxy’s most dangerous criminal organization in this fast-paced roguelite shoot 'em up. Verlet Swing: Grab your hookshot and soar through 100 increasingly surreal and challenging landscapes of koi fish, pizza slices, and other bizarre obstacles. Unexplored: Descend into the Dungeon of Doom, steal the Amulet of Yendor, and make it out alive. An accessible yet challenging action RPG, Unexplored is the roguelite that feels like a roguelike. Glass Masquerade: An artistic puzzle game inspired by Art Deco and stained-glass artisans of the 20th century. Relaxing gameplay provides a calming experience – no time limits, no stress.