Indie Darling Bundle Vol.3
Four fantastic indie favourites from Digerati! This bundle contains Omega Strike, Shikhondo - Soul Eater, Nefarious, and 1979 Revolution: Black Friday.  Omega Strike: Defeat Doctor Omega and his mutant armies in this gorgeous pixel art metroidvania. Explore the world, find its hidden treasures, and upgrade your weapons to stop the Doc’s march toward world domination.  Shikhondo - Soul Eater: Set within a beautiful and bizarre world of Asian mythology, this Korean bullet-hell shoot ‘em up offers intense action across a variety of game modes, including Arcade, Hardcore, and Local Co-op.  Nefarious: Tired of playing the hero? Nefarious is a 2D action platformer where you get to be the villain! Step into the wily shoes of Crow, an evil genius on a quest to steal princesses for his royalty-powered death ray.  1979 Revolution: Black Friday: Based on true stories and historical events, this award-winning interactive drama pulls you into a dangerous world of revolution and civil unrest.