Impact Winter
"In 30 days, help is coming…" A mysterious radio transmission claims that help is inbound. You are Jacob Solomon: leader of a makeshift team trying to survive the aftermath of a devastating asteroid collision. The world you once knew is no more – buried deep beneath the constant snowfall. Your goal: keep your companions alive until rescue. Rescue-minus 30 days: Rediscover the survival genre: strategize in a bid to lower the Rescue Timer. Lead your team to survival: Provide for your team and unite your skills in a freezing struggle for life. An immersive and unpredictably hostile world: Outlast a hazardous winter brought to life by a unique artistic direction.