A COZY EXPLORATION PLATFORMER ADVENTURE ILA’s beloved kitty, Coco, has mysteriously disappeared, and she’s determined to bring him back home! Explore a whimsical small open world as ILA, a spirited young witch-in-training flying on a magic Skatebroom. Uncover hidden stories, collect valuable items, and improve your magical flying abilities. GLIDE AROUND Have you ever dreamed of flying on a skateboard? Feel the wind as you glide effortlessly through the crisp mountain air on Ila’s magical skatebroom as you explore the enchanting island. The core mechanic focuses on the pure joy of movement. Master and upgrade your flying skills, soar to new heights and tackle thrilling platforming challenges along the way. DISCOVER THE STORY OF ILA AND THE ISLAND Dive into the rich lore of the island as you uncover ancient secrets and forgotten stories. Piece together the history of the land and its connection to Ila’s past, revealing surprising ties between her dreams and the mysteries of this enchanted place. FIND SECRET PLACES AND RELAX Explore ILA’s magical island at your own pace and relax. Find hidden nooks and uncovered treasures flying on your skatebroom. But also indulge yourself pausing and enjoying the view from high vantage points. Savor the serene beauty and tranquil freedom of the snow-covered landscape on your magical skatebroom. WITCHY CUSTOMIZATION Express your creativity by personalizing ILA’s appearance! Find special items around the island or collect coins to use at the magic shop. Choose from a variety of outfits, hats, capes and skatebrooms to create a unique look that reflects your own style. ENJOY THE IMMERSIVE SOUNDTRACK Feel the magic of ILA’s world and enjoy the captivating original soundtrack composed by Joaquim Scandurra (Sku). Each track evolves with ILA’s adventure inviting you to relax and grows alongside your journey to guide you toward Coco’s clues with every note.