I, Zombie
In I, Zombie you play as the leader of a zombie horde and your goal is to infect all humans on the map. Whenever you infect a human you turn him into a one of your kind and you can use him against armed soldiers. You’re also able to command your horde to either attack the enemies, follow you or wait for orders. Each scenario requires tactical approach and careful planning to achieve success.