Hunt: Showdown - Platinum Edition
In this supreme Hunt: Showdown - Platinum Edition you will receive the base game and 13 DLCs! - Hunt: Showdown (base game) - Ronin (one hunter, two weapons) - The Committed (one hunter, two weapons) - The Prodigial Daughter (one hunter, two weapons) - The Rat (one hunter) - The Researcher (one hunter) - The Arcane Archaeologist (one hunter, one weapon) - The Revenant (one hunter, one weapon) - The Trick Shooter (one hunter, two weapons) - Last Gust (one weapon) - Double or Nothing (six weapons) - The Beast Hunter (one hunter, two weapons) - Fire Fight (two weapons) - The Kid (one hunter, two weapons)