House 2
As a terrible storm rages on, Tabby finds herself once again trapped in a never-ending nightmare. Uncover the mystery of the curse or succumb to it in the sequel to the 2020 horror game, House. Featuring: Explore a house that changes and reacts to your actions in real-time Experiment with different items to try and survive Challenging, non-linear gameplay with multiple endings Play retro games on the BarkStation Die in gruesomely elaborate ways in a hand-drawn story book artstyle Race against the clock to try and escape a deadly time-loop Save or slay your family, the choice is yours...Or is it?