Hole Theory - Bundle
Dive into the addictive and satisfying world of Hole Theory! Control a growing black hole and consume everything in your path to clear each level. Strategically maneuver around obstacles, avoiding dangerous colored blocks that can end your run instantly. As you progress, the levels become more challenging, with intricate layouts and tricky structures to navigate. The more you consume, the bigger and stronger you become, allowing you to devour even larger obstacles. Master the art of precision, develop the perfect strategy, and unlock new exciting stages as you strive to reach the ultimate size. Do you have what it takes to become the biggest black hole and conquer every level? Play Hole Theory now and find out!