Hidden Shapes: Cat Realm + Trick or Cats
Hidden Shapes: Cat Realm + Trick or Cats offer you two enchanting and calming minimalist puzzle games that will captivate your senses as you embark on a journey of shape transformation, leading to breathtaking artistic revelations. With two theme options to choose from, you can explore the mystical Cat Realm with its valiant cat knights and fierce dragons, or immerse yourself in the whimsical world of Trick or Cats, featuring delightful Halloween-inspired costumes! Relax and unwind with these thoughtfully hand-drawn puzzles, thoughtfully crafted to evoke a sense of wonder and joy with each completed masterpiece.