Hexa Collection - 2 in 1
Hexa Collection – 2 in 1 brings together two cozy and relaxing puzzle games set in charming low-poly worlds. In HEXA RIVER, your goal is simple and satisfying: guide the water across the islands and watch the land come to life. Solve clever puzzles, grow lush crops, and unwind with a calming soundtrack. In HEXA ROAD, you connect roads to help a city grow. Each puzzle you complete adds new homes, traffic, and energy to the map, rewarding smart planning and logical thinking. Whether you’re shaping nature or building a city, this collection is perfect for players who enjoy relaxing puzzles, clean visuals, and that great “everything fits” feeling.