Henchman Story
Henchman Story is an interactive story where you play as a beleaguered henchman working for a bumbling supervillain. It’s thankless work. Week in and week out, you put on your purple spandex and get the crap beaten out of you by much stronger, much cooler people wearing much fancier spandex. But the checks clear, and Lord Bedlam offers healthcare, so a job’s a job, right? Even henchmen have bills to pay, and sometimes, even henchmen can make choices that change everything.