Harvest Cafe
Harvest Cafe gives players the opportunity to manage and farm their own farms. Players grow their farms by growing vegetables, fruits and other crops. They feed and care for animals to produce food such as milk, eggs and meat. They can also use the materials they gather from the environment to create new farmland and improve their farm. Players sell the produce grown on their farms in their own restaurant in the village center. In the restaurant, players cook delicious food and serve it to customers. Players can diversify their menu by trying different recipes and prepare special dishes to increase customer satisfaction. The game is set on a large island and offers players the opportunity to explore. Players explore and repair places such as abandoned harbors, buildings and shops. In this way, they revitalize the island and start attracting tourists. During exploration, players can find new seeds, animals and valuable materials. Players use their business management skills to develop and grow their restaurant. In later levels, players can hire staff such as cooks and waiters to make their jobs easier and serve more customers. They can also use the money they earn to improve their restaurant and train their staff.