Hardware DLC
Turn your store into a DIY paradise with the Hardware DLC! Offer your customers a variety of essential tools and home improvement items, including multi-tools, screwdrivers, measuring tools, nail kits, glue guns, wall hooks, cable clips, mounting tape, portable toolboxes, hex key sets, and many more. Bring practical, DIY friendly products to your shelves and turn your supermarket into a go-to spot for everyday hardware needs.