GLOBAL LAUNCH — EXPERIENCE AN ALL NEW GWENT! GWENT is a card game of choices and consequences, where skill, not luck, is your greatest weapon. Pick a faction, build an army, and wage war against other players. The entire Witcher world is at your fingertips — its mighty heroes, nefarious villains, devastating magic and weaponry are yours to command. Crush the enemy with brute strength or outsmart them with clever tricks — with hundreds of cards to collect, new strategies are always a thought away.