Gunkid 99 - Frantic 2D Arena Shooter
Gunkid 99 is a fast and frantic SCORE CHASER shoot'em up platformer inspired by Super Crate Box and arcade style games. The goal of the game is to earn as high a score as you can by collecting weapon drops throughout a run (and thereby changing your weapon in the process). Unlock and play across numerous hand-crafted stages in two modes, dodging level hazards and fighting off a unique garden variety of enemies. There are multiple hand-crafted stages across 5 different chapters that unlock as you progress. Each stage has a different layout with its own set and combinations of enemies, so craft your own unique play-styles and develop crazy combos for each stage with the numerous weapons and abilities at your disposal. Lay waste to endless hordes of enemies and compete for the High Score with your friends or on global leaderboards.