Grey Skies: A War of the Worlds Story
Grey Skies: A War of the Worlds Story is a stealth based single player adventure that throws you right into the middle of the Martian invasion. Play as Harper through her personal story amidst the most significant event in human history. Based on the great work of H.G. Wells, explore the English countryside and encounter iconic concepts such as Black Smoke, Red Weed and of course the almighty Fighting Machine and it's Heat Ray! Sneak, craft and trick the souls under Martian influence, and when it all gets too much. Use the environment to your advantage or upgrade Harper's ability to craft Throwables and learn how to neutralize or avoid enemies in new and interesting ways!