GORSD
Born from a womb-eye, you discover a world seething with challenges created by an unknown power. For what purpose were you created? Uncover the truth of the GORSD. - You have just one bullet, fire it, control it and collect it. - 7 hour single player game, set in a large overworld containing more than 60 battle stages. - Stupidly fun 1-4 player couch multiplayer. - 8 multiplayer game modes with modifiable rules, set over 21 maps. - Strategize by not only thinking about where you need to go, but also where your projectile needs to go. - Game specifically designed to stop you from terminal boredom and enrich your life permanently. The GORSD will never leave you.