Give Us A Sign
Give Us A Sign is a 1–4 player co-op psychological horror simulation. Use specialized equipment to gather evidence and identify entities. Customize your loadout and identity to survive. Remember: once you ask for a sign, there is no turning back. Reactive Environmental Design In the world of Give Us A Sign, the environment is not just a backdrop, but a living system that reacts instantly to your presence. Every step you take and every word you speak disrupts the balance of your surroundings, causing the atmosphere to grow increasingly unsettling. As the overall feel of the space continuously shifts, even inanimate objects respond in ways that make you feel watched. This system reinforces the sense that control is never fully in your hands, transforming each investigation into a tense and deeply psychological experience. Various Haunted Areas Explore a variety of cursed locations, each carefully crafted with its own unique history and level of paranormal intensity. Every map offers not only visual diversity but also distinct gameplay experiences. Layouts, hiding spots, threat levels, and paranormal activities all vary. As a result, no investigation feels the same, and each one demands a new strategy. Prepare Your Equipment In your safe house, you have access to all the equipment and preparation tools you need before starting an investigation. From advanced paranormal detection devices to survival essentials, every detail is designed to prepare you for the unknown. Choosing the right equipment directly impacts the evidence you gather and your chances of survival. Preparation before each investigation is the key to your success. Select the Investigation Area During your investigation process, the locations you will explore are pre-analyzed and selected based on their level of paranormal activity. This ensures you never enter the unknown completely unprepared. Each map is filled with its own unique threats, behaviors, and surprises. Choosing the right location defines the tone of your experience and directly shapes your strategy. Customize Your Appearance Create your own investigator with high-quality character models and a wide range of customization options. Shape your appearance and gear to match your playstyle, and establish an identity that stands out in the darkness. Every choice you make becomes a part of your experience, both visually and functionally. Season Pass: Expand Your Experience Push the limits and expand your experience. With the Season Pass, new regions, more dangerous entities, and additional content are introduced into the game. As you uncover the secrets of your safe house, your investigations will lead you toward greater and darker threats. This nightmare is only the beginning.