Have you and your friends been experiencing paranormal activity? Grab your Proton Pack and join the Ghostbusters as you explore Manhattan, blasting ghosts, and trapping those runaway ghouls. - Thrilling Multiplayer Experience: Play alongside your friends as the Ghostbusters in the 2-4 player local co-op campaign! - Terrifying Ghost Trapping: Battle new and classic Ghostbusters characters, including Slimer, Gertrude Eldridge, Sparky and many more! - Electrifying Weapon Choices: Dynamically swap weapons during battle with unique options for each character. - Blockbuster Film Extension: An original story that takes place after the events of the movie! - Ghostbusting fun for the whole family: Gamers of all ages and experience can dive right into the action.