State of Decay: Year-One Survival Edition
State of Decay: Year One Survival Edition brings the hit zombie survival-fantasy franchise to Xbox One. State of Decay, along with major Add-Ons Breakdown and Lifeline, is now fully remastered in stunning 1080p. New missions, weapons, and extra content, along with improved lighting, textures, animations and combat mechanics, will pull you even deeper into the post-outbreak world. How will you survive the zombie apocalypse? New Missions Mysterious supply crates start dropping into remote areas across the map, attracting massive hordes of zombies. Wipe out the infestation and you can grab some of the rarest and most powerful equipment seen in State of Decay. New Survivors Your favorite characters from Lifeline can now be unlocked in Breakdown, including the previously unplayable Kelly “Sasquatch” Eldridge. New Vehicles Not only do players get a brand-new SUV, but custom vehicle skins are also distributed across all maps for greater personalization. New Weapons: Under-Barrel Grenade Launchers and Incendiary Shotguns Find new assault rifles equipped with under-barrel grenade launcher attachments as well as shotguns that fire incendiary rounds. New Xbox One Features Test yourself against monthly Challenges to unlock even more items, weapons, and vehicles. Capture your most dramatic moments with Game DVR integration. Make your stand against the collapse of society in the ultimate zombie survival-fantasy game. Explore an open world full of dangers and opportunities that respond to your every decision. Recruit a community of playable survivors, each with their own unique skills and talents. Design and fortify your base against the relentless hordes of the undead. Perform daring raids for food and ammunition, and do whatever it takes to live another day.