Operation Flashpoint: Red River
The Games on Demand version supports English, French, Italian, German, Spanish. Tajikistan, 2013. Between Afghanistan and China, the world’s next flashpoint is about to erupt. You and your fireteam can make a difference. How much is up to you. It’s not the soldier with the most expensive gun or the biggest heart who wins on the battlefield. It’s the smartest. Semper fi, Marine.